سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ای کاش در همین فاطمیه انتقام صورت نیلی گرفته می شد!!!!

انالله و انا علیه راجعون!

آن نا جوان مردان یاد پدرانشان کردند ! آن بی دینان یاد اجدادشان کردند ! در ایام سوگ دخت رسول الله ، بار دیگر شیعه را به سوگ نشاندند . در حالی که فرزند رسول الله در سوگ مادر ماتم گرفته بود حالا باید بار دیگر به سوگ پدر بنشیند .

به راستی شیعه را چه شده ؟ چرا شیعه باید به سوگ معصومین بسوزد و بسازد؟ براستی چرا علما فتوای جهاد نمی دهند؟

آری آن برق جهاد و شهادت طلبیی که در چشم شیعه دیده میشد دیگر دیده نمی شود ! بار دیگر خاک ، باردیگر قبرستان ! با ر دیگر چشم ما به شما دوخته شده برخیزید ، یاران انتظار بر خیزید ، یاران امام عصر بر خیزید.

کجایند آن شهیدان خدایی         بلاجویان دشت کربلایی

امام عصر الان بی یاورتر از همیشه چشم به شما دوخته ((شیخ مرتضِ انصاری ها ، امام خمینی ها ، شیخ رضا ابوالقاسمی ها و.....)) کجایید ،برخیزید ،لحظه ظهور نزدیک است ،سامرا ماتم سرا شد برخیزید ، لحظه ظهور نزدیک است .

امروز شیعیان در مقابل اهل تسنن و وهابیون و... سر تسلیم فرو آوردند و سکوت مرگبار شیعه در مقابل جنایت وحشیانه سامرا بار دیگر قلب مولایمان ، اربابمان ، امام زمان ما را به درد آورد . برخیزید لحظه ظهور نزدیک است نزدیکتر از همیشه .

وامّا امروز چه اتفاقی افتاده:

براستی دشمن امروز ما انگلیس و امریکا و اهل تسنن و وهابیون نیستند! علت فاجعه سامرا هیچ یک از اینها نیست تنها علت این حادثه فرق ضاله ای هستند که امروز بین ما شیعه آزادانه فعالیت می کنند بی هیچ مقاومتی از جانب ما ، شیعه را به انحراف می کشانند . بزرگترین دشمن امروز ما شیعبانی هستند که راویه نشینی می کنند وخود را در مقابل هیچ اتفاقی از جمله حادثه ی سامرا مسئول نمی دانند و در صدر اینان فرقه ضاله اهل تصوف قرار دارد .

صوفیان ، جاهلانی هستند که لباس علم بر تن کرده اند ، فاسدانی که لباس دین بر تن کرده اند ، درویش مسلکانی که به هنگام جنگ شعارشان ((لا حکم الا لله )) و به هنگام صلح شعارشان ((ذکرالله ذکرٌکثیرا)) میباشد.

براستی همین افکار و گسترش همین افکار است که امروز ما را در ایام فاطمیه به سوگ فرزند آن بزرگوار و پدر آقا امام زمان نشانده است وقلب نازنین امام عصر ومقام معظم رهبری را داغدار کرده است .

یابن العسکری تو رو جان مادرت زهرا در همین فاطمیه بیا و انتقام از این نا جوان مردان بگیر ، ای آخرین باز مانده نسل آفتاب !

سامرا
+ نوشته شده در   پنج شنبه 86/3/24;ساعت  1:32 صبح;  توسط  بی نام و نشان;  | نظرات()