سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پخش مستقیم فوتبال یا گناه بزرگ ؟!

 چند سؤال بی جواب :

 

1) چرا بازی های لیگ برتر همزمان با اذان مغرب شروع می شوند ؟

2) آیا نمی توان بازی ها را یک ساعت دیرتر برگزار کرد ؟

3) چرا بازی پرسپولیس در هفته چهارم ده دقیقه زود تر آغاز شد ؟ آیا دلیلش این نبود که مسئولین بخواهند این بازی همزمان با اذان آغاز شود؟ 

 

در کشوری که ادعا می کند اسلام را به معنای واقعی به مرحله اجرا در می آورد چراباید همزمان با لحظات ملکوتی اذان مغرب در اکثر مناطق کشور بازی های حساس لیگ برگزار شود آیا مسئولین کشور از علاقه جوانان آگاهی ندارند و نمی دانند که شور و اشتیاقی که جوانان نسبت به بازی های فوتبال دارند باعث می شود که شور انقلابی و اسلامی – بسیجی که در جوانان است با دوری از مساجد در آنها کمرنگ شده و رو به غروبی تلخ نهد ؟ آیا مسئولین در هنگام برگزاری مسابقات به مساجد نمی روند تا متوجه شوند در همین چند هفته اول   مسابقات چقدر جمعه شبها مساجد تهی از جوانان است؟   تموم این مطالب را گفتم اما حالا کو گوش شنوا .....

 

ما برگزاری مسابقات رو در این ساعت محکوم می کنیم شما چطور ؟؟؟

 


+ نوشته شده در   شنبه 86/6/17;ساعت  12:47 صبح;  توسط  بی نام و نشان;  | نظرات()

 امان از این تلویزیون!

امروزه تلویزیون یکی از مسائل و وسائل ارتباط جمعی است که به طوری ظاهراً نا گسستنی با زندگی انسانها پیوند خورده است . تلویزیون در هر کشور یکی از ابزار های مهم است که می تواند به طور شگفت انگیزی افکار، مذهب و سیاست های کلان کشور را به مردم منتقل کند .

شگفتا!شگفتا!شگفتا که امروز در کشور ایران ، در جمهوری اسلامی ، در زمان حکومتی که خود را منتصب به مولایمان مهدی موعود می داند ، در زمان ریاست جمهوری که دولت خود را دولت کریمه وخود را از منتظران امام زمان می داند ، تلویزیون به ابزاری تبدیل شده که از آن برای فاصله گرفتن از امام زمان استفاده می شود !

شب جمعه بهترین موقعیت برای عبادت ؛

شب جمعه یکی از عجیب ترین شبهای هفته است ، شب جمعه شبی است که بین آخرین لحظات هفته آتی و اولین لحظات هفته آینده قرار دارد . این شب بهترین موقعیت را در اختیار ما قرار می دهد تا اعمال هفته گذشته را مرور کرده اشتباهات ، خطاها و گناهان خود را شناسایی و از تکرار آنها در هفته آینده خود داری و برای هفته در پیش رو برنامه ریزی کنیم .

اما تلویزیون ؛

تلویزیون در این شب ، در بهترین شب هفته ، در بهترین دقایق که گویی موهبتی است الهی ، با پخش فیلم جواهری در قصر افکار جوانان امروزی را به خود جلب کرده !

50 دقیقه،50 دقیقه ای که در این زمان می شد از آخرین دقایق هفته بیشترین استفاده را کرد وبرای سلامتی اربابمان دعا کنیم ، به تماشای این فیلم سپری می شود .

بازیگران این فیلم با ظاهری بسیار زیبا و فریبنده و آرایشهای بسیار زیبا و...  شما مطمئن باشید ساعتها برای این کارها وقت گذاشته شده تا ما را به این قیافه ها جلب کنند و از امام زمانمان دور نگه دارند . جوانان ما پس از دیدن این فیلم تاپاسی از شب افکارشان با شخصیتهای این فیلم درگیر است و غافل از از دقایق طلایی جمعه شب می شوند.

این یعنی دوری از امام زمان (عج) ! این یعنی آخرین گناه هفته!این یعنی آخرین گناه!!!

                                         (امان از این تلویزیون)
+ نوشته شده در   یکشنبه 86/4/3;ساعت  10:33 عصر;  توسط  بی نام و نشان;  | نظرات()